torsdag 10. desember 2009

Busy days!

Hei folkens!
Julen nærmer seg med stormskritt og det har vært veldig busy her de siste dagene. På fredag var det julegavebytting med jentene hos Marie. Det var veldig koselig. Jeg fikk gave av Monica i år. To fantastiske store te-kopper og te-lys holdere. Jeg tror alle var veldig fornøyde med gaven de fikk.

På lørdag hentet vi først spisebord og stoler hos onkel Gunnar. Resten av dagen ble brukt til å sette dette på plass, samt vaske og rydde litt, og selvfølgelig se norges åpningskamp i håndball VM :)

Senere samme kveld var det grøt og gløgg hos Hilde. Kjæresten og jeg kom jo sent, men vi fikk nå hvertfall møtt hele gjengen. Superkos!

Lysslyngen og julestjernen har kommet opp siden sist. Det var deilig. Liker lys i mørletiden.

På tirsdag hadde jeg første eksamen, og hadde også jobbintervju. Og onsdag var det eksamen igjen, og nesten rett på jobb. Men nå er de ferdige og jeg kan forberede meg til jul. I dag har jeg trukket om putene på stolene til spisestuen. De ble kjempefine, så nå begynner det virkelig å bli klart til vi skal feire her i år.
Sånn så de ut:

Og sånn er de nå:

Veldig fornøyd altså. Nå er det litt mer klesvask som står for tur. Ha en fin kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar