torsdag 8. juli 2010

Monki

På lørdag hadde jeg, som noen har fått med seg, bursdag. Jeg tilbragte dagen i byen med fantastiske Stine og Victoria. Vi spiste frokost/lunsj på Fridays og shoppet litt. Jeg fikk endelig kjøpt en etterlengtet Onepiece. Jaja, jeg vet det er harry og alt det der, men den skal kun brukes på hytteturer, seilturer og på sene sommerkvelder etter grilling og bading.


Vi var også innom butikken Monki. Det er ikke helt min stil, men butikken er et kunstverk og en instpirasjonskilde i seg selv. Men litt mye lys, speil, glitter og effekter til at jeg hadde hatt roen til å handle der anyways.
To slitne jenter etter at jeg har dratt dem hele byen rundt. Men takk for at dere var med :) Det var kjempekoselig og gjorde dagen komplett.

På kvelden hadde kjæresten og jeg booket bord på Jensens Biffhus. Jeg synes det er en fantastisk restaurant. Lite og koselig, men med fantastisk mat midt på Aker Brygge. Vi spiste og koste oss sammen med Stian og Cecilie. Kvelden ble avsluttet på Fridays med Mudslide. Perfect end:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar