torsdag 16. september 2010

New York Fashion Week Del 1.

New York Fashion Week, eller Mercedes Benz Fashin Week som det egentlig heter er snart over for denne gang. Jeg har fått med meg de fleste visningene på nett, men har hatt ekstremt mye å gjøre med alt mulig rart, så har ikke hatt tid til å oppdatere her på en stund. Har ikke så veldig god tid akkurat nå heller, men her kommer hvertfall en liten bit.
DONNA KARAN OG DKNY

Donna Karan er nok både min og Lenes favorittdesigner. Hun designer så fantastisk deilige og anvennelige plagg og vesker, og disse to visningene var jo så klart ikke noe unntak. Kunne godt tenkt meg mange av hennes plagg.

DKNY
Jeg gleder meg til å ikle meg chinosene, dressjakkene, halstørklene og de fantastiske skjørtene på jobben, i møter og på byen til våren.


Donna Karan
Donna Karan visningen var dus, og gikk i nyanser av fra beige og sand til elfenben. Det gjorde modellene til lange siluetter. Store, kraftige armbånd og sandaler med stropper og snøring gikk igjen, og gjorde visningen komplett.


Bildene er hentet fra NYmag.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar