søndag 4. desember 2011

2.søndag i advent

I dag er det 2.søndag i advent, og her kommer endelig bilder av juleforberedelsene som jeg har lovet. Jeg elsker førjulstiden, selv om snøen glimrer med sitt fravær. Og den er dypt savnet. Det blir så mørkt og surt uten snø. Den gir en lun og god følelse, og gir faktisk ganske mye lys i en ellers mørk tid.
Her er adventlysene mine. De har ganske lik stil som i fjor, kubbelys i ulike størrelser med selvplukkede kongler og tall i metall. I år har jeg også vært i skogen og plukket mose som pynter opp tallerkenen.
Her er også den ene dekorasjonen jeg har laget med svibler. Potta er dekket med mose, en kongle og en krone som egentlig er juletrepynt har jeg brukt som dekor. Ganske fornøyd om jeg skal si det selv :)
Ellers har helgen vært benyttet til å se på sport på tv (det hører virkelig førjulstiden til for en sportsgal familie som vår, så nå når håndball-vm er i gang, og det er masse ski, skiskyting og hopp har vi det som plommen i egget:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar