søndag 5. februar 2012

Kaldt, vinterhvitt og nye prosjekter

Da var det en god stund siden siste oppdatering. Har som mål å prøve å bli flinkere til det, ettersom det jo egentlig er noe jeg synes er veldig gøy :)
Det har vært kjempekaldt de siste dagene og da er det vel ingenting som er bedre enn te, fyr i peisen og et eller annet håndarbeidsprosjekt. Og det er fortsatt vogntepper i bestemorruter som blir til mellom hendene mine for tiden.
Jeg er nemlig så heldig at jeg skal samarbeide litt med Hanne Merethe Grytnes Skogen og hennes Festinalente Kunst og Design denne sommeren. Hun har leid en sjøbod i Holmsbu der hun skal selge sine fantastiske produkter, og hun har spurt om jeg også vil ha mine små prosjekter til salgs der. Og det vil jeg jo selvfølgelig. Det er jo en ære :) Jeg gleder meg veldig.
Her er et knippe bilder av de siste teppene jeg har laget.

2 kommentarer:

  1. Flinkiss! Ja til mer blogging! :-)

    SvarSlett
  2. Hei!:) Så fint hekleteppe!:)

    Jeg er litt usikker på hvor mange nøster jeg hr brukt...10 eller 14? Husker ikke dessverre :)

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett