onsdag 24. oktober 2012

Strikkerier

Vinteren nærmer seg med stormskritt. Det snødde jo faktisk i dåpen til lillegull!!

Og da må man jo strikke litt. Jeg har strikket en bukse, votter og sokker til frøkna. Alt er strikket i BabyMerino fra drops. Rakk akkurat å handle litt når de hadde MerinoMania. Og så holder jeg på med en bukse til. Den første buksen jeg strikket ble litt sånn akkurat passe nå, og når jeg liksom først var i siget tenkte jeg at det var like greit å begynne på en som passer gjennom hele vinteren også.

Den rosa og brune buksa er etter oppskrift fra Pickles, som jeg selvfølgelig har endret litt på som jeg alltid må!

Vottene er etter eget hode! Og sokkene og buksen jeg holder på med er etter oppskrift fra Garnstudio. Sånn mer eller mindre. Sokkene har jeg ikke fått tatt bilde av, for de har frøkna omtrent bodd i siden de ble ferdige. Hun blir jo så fort kald på føttene!!

Angrer på at jeg ikke kjøpte mer merinogarn når det først var på salg. Sjelden at garnet har blitt så fort til produkter etter at det er handlet inn:) veldig fornøyd med det altså, Men har en del mer jeg skulle strikket. Får teste ut litt alpakkagarn i stedet da, siden det er tilbud på det fra Garnstudio frem til jul ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar