tirsdag 1. januar 2013

Godt nytt år

Da var vi faktisk i gang med det nye året, og må jo si at det starter ganske så bra værmessig. Solen skinner over hovedstaden, og ikke en sky på himmelen så langt jeg kan se. (Men jeg ser forøvrig at en av favorittpottene mine, som jeg har vært for sløv til å sette inn for vinteren, har blitt delt i to av væromslaget!!!)

Vi hadde en superfin feiring i går med gode venner, men må jo si at jeg er ganske trøtt. I seng halv fire, og en liten frøken som var veldig våken sånn rundt åtte!! Hehe. Men jeg får vel takke meg selv som ikke fikk lagt meg før! ;)

Nå har jeg sittet og tenkt gjennom noen nyttårsforsetter, og har funnet ut at de skal være positivt ladet i år. Og tenkte å røpe to av dem her;
- ta minst en ansiktsbehandling
- gå til frisøren

Jeg pleier å klippe meg altså, men får stort sett kjentfolk til å gjøre det. Men det er jo så deilig å gjøre det hos frisøren! Så det skal jeg jammen meg få gjort i år. Når det gjelder ansiktspleie, er det noe jeg føler trengs etter et svangerskap og seks mnd som småbarnsmor :) Gleder meg allerede :)

Noen andre som har noen fine forsetter? Jeg har flere altså, men de tenkte jeg å holde for meg selv :)

Ønsker alle en fantastisk start på det nye året!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar