fredag 9. april 2010

Fantastisk vårvær

Hei.
Nå er det en stund siden jeg har skrevet. Har ikke skjedd sånn veldig mye egentlig. Jobbing, lesing og trening er det som stort sett står på timeplanen.

I går tok feberen meg, og jeg har tilbragt de to siste dagene hjemme fra jobb. Heldigvis er formen mye bedre i dag, og jeg har fått nytt en liten time ut i den fantastiske vårsolen. Lene og jeg har stusset hekken utenfor huset litt, og dratt snøen litt utover for at den skal smelte litt fortere. I tillegg har vi endelig fått opp de nye gardinene vi fikk til jul. Det ble kjempefint :) Veldig fornøyd altså.

Rett før påske fikk jeg disse skoene i posten. Jeg har jo selvfølgelig bestilt de på Nelly.com. Jeg synes de er kjempefine, og jeg kommer meg litt opp fra bakken. De er litt høyere enn de jeg vanligvis bruker, men det er bare litt trening så løper jeg nok på disse også ;)
Munchen NOK 349, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Nå i kveld ligger jeg på sofaen og gjør hundre ting på en gang. Akkurat sånn som jeg pleier; nyter et glass vin (eller to), ser på tv, blogger, finner inspirasjon til diverse prosjekter og prøver å få ferdig dressjakken min som jeg setter nagler på. Gled dere til å se resultatet. Den blir superfet altså ;)

I morgen er det bøkene som står for tur, samt at jeg skal vaske ferdig vinduene som Lene begynte på tidligere i dag. Vi har jo noen vinduer for å si det sånn, så det tar litt tid! Hva skal dere i helgen? Hvis dere befinner dere på Østlandet får dere hvertfall sørge for å nyte solen når den først er her.

God helg til alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar