torsdag 22. april 2010

Værgudene hadde nesten misforstått...

I dag er solen på plass igjen. Værgudene hadde nesten misforstått. Er vel ikke noe poeng å sende svære snøkjærringer og isklumper ned på oss som så gjerne vil gå i ballerinasko, stilletter og tynne klær?

Det har de jo nemlig gjort noen dager denne uken. I går var det jo ekstremt ustabilt. Det var snø, sol, regn, sol, snø, hagl, sol og natta! Sånn omtrent i den rekkefølgen. De klarte ikke helt å bestemme seg altså. Men i dag har de skjønt at de fleste av oss lengter etter vår og sommer, og solen var på plass på en kjempeblå himmel. Eneste som manglet var at det ikke skulle vært så sur vind.

Men nok om typisk nordmannemner ;) Jeg har jo ikke fått nytt været uansett siden jeg er stuck på jobb, og skal sitte er til 21! Var ikke helt planlagt å jobbe 5 timer overtid i dag også, men sånn er det når det er noen som har blitt syke. Mer penger på meg ;) Wee.

Gleder meg til å komme hjem. Bilen min står nemlig endelig å venter på meg. Stakkars bilen, den har vært utfor noen strabasiøse måneder, men nå skal jeg endelig få ha den for meg selv igjen. Det blir godt.

Jeg var en tur og tittet litt i går. Driver å funderer på hva jeg liksom ønsker meg og ikke minst trenger til våren og sommeren. Og jeg har kommet over denne søte toppen, kjolen, og tunikaen. Gleder meg til det kommer
sommeroppgjør :)
Tunika fra Cubus. Veldig søt med blå blomster. Får litt sånne mormorminner av denne.
Kjole fra Vero Moda. Den er jo ikke spesielt sånn hage-sommerlig, men litt sånn til å bruke på byen eller i store selskaper.
En veldig søt blomstrete topp fra H&M. Jeg er egentlig ikke sånn veldig blomstrete og romantisk i stilen, men tror denne blir veldig søt til jeans, olajakke og kileheler i kork :) Og blomster på klær og sko er jo et av sommerens store motemust.

Åh, skulle ønske feriepenger og skattepenger kom med en gang. Hihi. Hva står på din ønskeliste til våren og sommeren? Ønsker alle en fin og solrik kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar