lørdag 23. oktober 2010

Perfekt torsdag

Torsdag var en perfekt dag. Jeg fikk en melding av Marie som lurte på om jeg ville være med på åpningen av Venti Uno Store, og hvem sier vel nei til det?!
Fine lyse lokaler på fantastiske Tjuvholmen. Masse champagne, sjokoladedyppede jordbær, sjokoladefudge og kjendiser så klart. Kan nevne Kristian Kjelling, Simen Staalnacke, Linnie Meister, Anne Rimmen, diverse mer eller mindre kjente dansere og ikke minst Nadya Khamitskaya selv.

Sorte kjoler med masse strass, og røde enklere kjoler, med små femenine detaljer. Mange av kjolene er fine, men kanskje litt voldsomme. Flere norske kjendiser er sett i kjolene hennes; bl.a Liv Grethe Skjelbreid Poiret, Cecilia Brækhus og Charlotte Thorstvedt. De to siste har jo vist kjolene på catwalken også, så kanksje naturlig at de også er sett i kjolene uten for ;)

Kvelden avsluttet Marie og jeg på Druen med en sen middag og et glass vin. Perfekt torsdag :)

PS. Hvorfor er det ikke flere restauranter som har kjøkken som er åpent helt til tolv? Det er jo helt genialt :D

PS2: Jeg vet det er få og dårlige bilder, jeg fikk meg liksom ikke til å ta så mye bilder i butikken... :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar