torsdag 27. januar 2011

Dagene bare forsvinner...

Lene hadde bursdag på søndag, 23.01. Hun feiret dagen sin i Hemsedal med skolen og finansfolk. Gratulerer så mye med dagen. Frøkna ønsket seg kaffemaskin, så nå står det en splitter ny Nespressomaskin på kjøkkenbenken hjemme hos oss. Me like :)


Ellers forsvinner dagene av gårde. Vi jobber og leser og prøver å pusse opp innimellom. Og vi lengter etter våren. Ikke misforstå meg; jeg elsker vinteren og det og gå på ski, og stå på brett. Men jeg gleder meg til lysere, lengre dager, fine friske blomster og ikke minst sol. Men det er jo en stund til enda, derfor har det hvertfall kommet inn en bukket med tulipaner så lenge. :)

Slenger med et par bilder fra nyttårshelgen i Hemsedal også, slik som jeg har lovet tidligere. Håper dere får en fortsatt fin uke og en deilig helg. Det er jo faktisk fredag i morgen allerede. Omgangssyken min er på vei tilbake, så i morgen er det jobb igjen før vi skal ut å spise for å feire Lene litt på overskudd.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar