fredag 28. januar 2011

Duse sarte farger og høye splitter

Fra Chanel, Elie Saab og Valentino var det søte, duse, sarte farger, høye splitter og noen merkelige innslag.
De merkelige innslagene var faktis hos Chanel. Bukse under skjørtet? Nei, nei, nei. Jeg var ikke stor fan forrige gang det var på moten, og er ikke fan nå heller. Søte drakter og kjoler som jeg godt kunne hatt i arbeidsgarderoben.

Valentino stilte med sarte duse farger og transparente stoffer. Rysjer, blonder og blomster i skjønn forening. Nydelig.

Elie Saab overrasket meg. Der var det også sarte farger, masse fine rysjer og blonder. Noen av kjolene hadde eksepsjonelt høye splitter, men men...

Jeg likte disse klassiske kjolene, og merker at jeg blir mer og mer fan av den romantiske stilen med rysjer og blonder. Hva synes dere?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar