mandag 4. juni 2012

Babyshowersurprise

I går var fantastiske Linn komme på besøk til meg, og hun kom sånn ca kl 15. Jeg humpet meg nedover trappen og da jeg rundet svingen ramlet det inn 9 jenter til. Linn og Lene hadde ordnet babyshower for meg, og jeg hadde ingen anelse overhodet! Det var superkoslig og tårene trillet. Å gjøre sånn mot en emosjonell gravid da gitt! Hehe.

Jentene hadde virkelig slått på stortromma, og i tillegg til cupcakes, brownies, brus og sjokolade hadde de med seg masse fine gaver til meg og den kommende frøkna i magen.


Jeg fikk masse fine klær til frøkna, bleiebøtte, leker, smokker, flaske, håndklær og kluter. Samt kremer, kopper, sprudlevann og annet nødvendig til meg. Jeg er virkelig storfornøyd.

TUSEN TAKK JENTER :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar