mandag 11. februar 2013

Herlige mandag

Da var det mandag igjen og en ubrukt uke ligger foran oss. Det liker jeg. Den kan fylles med nesten akkurat det vi vil. Min uke skal bl.a. fylles med strikking (!), pakking, trening og kos. Det er jo faktisk bare 2,5 uke til vi flytter. :)

Og siden vi snart skal flytte har jeg bestemt meg for at jeg ikke skal kjøpe noe nytt garn før den tid. Så jeg driver å slanker garnlageret litt. Har ikke strikket veldig mye spennende i det siste. Men det har blitt noen kjøkkenkluter. Legger ved bilde av en jeg strikket i går med sommerfugl på :) Neste på lista er putetrekk.

Ønsker alle en fantastisk start på uka;)



1 kommentar:

  1. Veldig kjekt med klutstrikk når man holder på å flytte. Da passer det godt med små prosjekter som ikke tar så stor plass. Kluter får man aldri nok av. Fine gaver er det også. Lykke til med flyttingen:-)

    SvarSlett