onsdag 20. februar 2013

Lite spennende som skjer...

... om dagen. Vi pakker og pakker, og da blir det ikke så mye av noe annet egentlig. Det er jo en drøy uke til vi flytter, men vi skal til Kvitfjell i helgen, så da må vi jo speede opp litt ;)

Jeg skrev jo sist at jeg skulle strikke et putetrekk, og det har jeg forsåvidt gjort, men det er ikke montert, fordi det nok ble litt lite. Så jeg må kjøpe en litt mindre pute. (for har jo såklart ikke mer av det garnet, som var Drops <3 2.="" bilder="" ble="" det="" en="" er="" fletter="" funnet="" har="" i.="" ihvertfall.="" jeg="" kan="" kjenner="" litt="" meg="" men="" montert="" n="" nok="" og="" p="" passe="" pute="" r="" rett="" selv="" skal="" som="" tar="" tid="" vise="">
Jeg fikk solgt ett av teppene jeg har liggende ute på epla her om dagen. Det er jo alltid stas :D

Håper mottakeren blir fornøyd.

Ønsker alle en super helg, sånn litt på forskudd. Skal prøve å få oppdatert med litt stemning fra Kvitefjell i helgen ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar