tirsdag 18. august 2009

Harry Potter og Halvblodsprinsen

Hei folkens!

Er det mange av dere som har sett den siste Harry Potter filmen? Jeg så den i går, og jeg sitter igjen med et litt blandet inntrykk. Jeg var litt skuffet over slutten, selv om jeg faktisk var litt forberedt på det, etter hva jeg har hørt fra andre. Det var litt kjedelig handling i filmen, og ingenting ble avgjort. Det er mye følelser og kjærlighet i filmen, noe som gir litt lys i en ellers ganske mørk film, der en viktig person dør. Det er som sagt ingenting som blir avgjort i filmen, og man får lite svar. Dette er litt skuffende, samtidig som man da MÅ se neste film. Og jeg gleder meg virkelig til neste film altså :) Hva synes dere om filmen?

Forøvrig så jeg filmen på "nye" Ringen kino som var en veldig positiv opplevelse. Det er store deilige skinnstoler som kan lenes tilbake, og med god plass til bena, bord mellom hvert sete, godis og med godt selskap bidrar dette helt klart til en større filmopplevelse. Og jeg kommer definitivt til å besøke den kinoen igjen. Forhåpentligvis om ikke altfor lenge. Har en tendens til å ville se masse filmer, men får aldri somla meg til å gå på kino. Forrige filmen jeg så på kino var Sex og Singelliv filmen, og det begynner jo å bli en stund siden for å si det mildt. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar