torsdag 27. august 2009

Tenkte å oppdatere litt

Heihei!
Tenkte å benytte dagen jeg ligger hjemme med sår hals, tett nese og hodepine på å oppdatere litt her.

Jeg har da begynt skolehverdagen igjen på BI i Oslo som finansstudent. Ganske så morsomt og spennende skjønner du. Var halvannen uke med fadderullan før alvoret begynte, og det var en tid jeg sent kommer til å glemme. Med tequila-aften, Postgirobygget-konsert, sailchallenge, linjedager og skumpaparty har jeg blitt kjent med masse nye fjes som jeg ser hver dag på skolen :D Er vel kanskje det som er en del av fadderukene, å bli bedre kjent med folk som føler seg like liten som deg selv. Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder fra fadderukene, hva som er hva taler vel for seg selv;
What a great time :D
Blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar