fredag 11. juni 2010

Fashionshow og helg

Da er det endelig helg. Siste eksamen dette semesteret ble unnagjort i går, og kvelden tilbragte Towe og jeg på "shopping" og fashionshow med Costume og Guess. Butikken åpnet kl 19 og det var bobler i glasset. Veldig koselig, men litt liten butikk til altfor mange mennesker (les; jenter). De hadde mye fine sko og vesker, men det ble med tittingen denne gangen.

Deretter spiste vi middag på Konsenzo. Det var varmt og deilig, og det er tydelig at Tigerstaden er i sommermodus. I LIKE IT :D

Kl 21 var det fashionshow på LaBelle Sole som stod for tur. Litt for mye folk, men vi fikk gode sofaplasser så vi var egentlig ganske fornøyde. Litt rosa i glasset ble det også, samt en goodiebag med ett søtt tørkle fra Guess.

Selve fashionshowet var så som så, fine klær, men litt for kort og med ganske uerfarene catwalkmodeller for å si det mildt. Når Linni Meyster er frontmodell sier det kanskje sitt. Men kos var det likevel, og absolutt ingen dårlig ting å bruke torsdagskvelden på :) Så jeg klager ikke (bare så det er sagt ;))
På disse to bildene har vi jo Linni i egen lille person. Veldig vanskelig å ta bilder da modellene gikk fryktelig fort.


Disse bildene har jeg lånt av Towe. Det kommer flere bilder etter helgen. Men nå drar jeg til Tønsberg for å nye helgen på Thon Hotel Bryggen med min kjære. Mens Lene skal være hjemme og passe hus og hund ;)

Ha en strålende helg folkens. Håper den blir litt mer solrik enn denne dagen har vært.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar