fredag 25. juni 2010

Gult er kult? Eller ut?

Tjenatjena!

Da satt jeg faktisk alene hjemme en fredagskveld med bena på bordet og fotball på tven.. og noe sånn annen Michael Jackson skit.. Misforstå meg rett, veldig trist at han døde.. men det er da måte på.. Trenger ikke gjøre helgeunderholdningen dårligere enn hva den til vanlig er?!

Jeg har kjøpt gul neglelakk i dag! :O Yessir! Checkthisout:
Og en turkis en, den får jeg vise senere :)

Ellers bestilte jeg tur til Beijing i går, reiser med en kompis fra BI i slutten av juli, tror det blir en artig tur :) Fant dette bildet fra jeg og Caroline var der i fjor

Hva synes dere? ;) Innbiller meg selv om at det er forferdelig morsomt å dra på tur med meg.. Hah!

Ellers skjer det ikke så altfor mye å skryte om.. Det går i fotball på tven, litt soling på terrassen og pusling hjemme.. Mandag starter en uke med jobbing..

Åjo! Jeg har kjøpt nye solbriller! Marc Jacobs! Eeelsker de! Nå ligger de faktisk nede, og jeg sitter oppe, OG jeg tør påstå jeg er så lat i kveld at jeg ikke gidder gå ned for å ta bilde av de akkurat nå.. Har man ferie så har man ferie sant? :)

God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar