tirsdag 8. juni 2010

Oppdatering og eksamensnerver...

Da er en ny uke i gang, og første eksamen ble gjennomført i går. Deilig å være ferdig. Nå er det bare en igjen før det er sommerferie fra pensumlesing. Det skal bli SÅ godt!

Helgen ble naturlig nok tilbragt over bøkene, men lørdag kveld tok jeg en pause for å feire "tante" Bentes store dag. Det var koselig hagefest på Meterologisk Institutt med grilling og kos. Dagen ble feiret med familie og venner. Kjempekos :)

Bursdagsbarnet
Mamma, Kai, Tante Liv og Jon samt en del av gjestene; blant annet "kusine" Frida og Karoline.
Tante "dill" og meg :)
I kveld er byen regntung, og det er ganske koselig egentlig, så lenge solen kommer til Tønsberg til helgen. Da skal nemlig kjæresten og jeg få en etterlengtet helg på hotell der vi skal nyte at jeg er ferdig med eksamen, hverandre, byen og starten på fotball- VM. Det kan jo rett og slett ikke bli bedre. Blir nok en liten shoppingrunde og noen fantastiske måltider også. Jeg gleder meg helt fantastisk.

Men før en etterlengtet helg skal jeg ha en eksamen, pluss at jeg skal på shopping og fashionshow med Costume og Guess. Det blir spennende. Skal bli befriende og bli ferdig med den siste eksamen. Sånn hvis jeg ikke allerede har skrevet det ;)
God natt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar