tirsdag 17. august 2010

Copenhagen Fashion Week

Forrige uke var det Compenhagen Fashion Week, og her kommer noen av mine favoritter fra visningene der.
TSH
TSH hadde tydelig hentet inspirasjon fra havfruenes verden. Fisker og farger fra korallrevene dominerte de flagrende kjolene. De ensfargede kjolene var assymetriske både i fasong og fargevalg. Med sort havgrue på hvit kjole, og hvit havfrue på sort kjole. Fantastisk.

By Marlene Birger

Både Lene og jeg er store fan av Marlene Birger, og jeg synes hun hadde mye fint under høstens visning. Alltid en drømmekjole, samt tøffe hverdagsklær.

Munthe plus Simonsen

Munthe Plus Simonsen viste også en fantastisk kolleksjon. Jeg gleder meg til å ha på meg shorts neste sesong også, og masse deilige skjerf. Og i en fargepallett som går rett inn i garderoben min. Denne kolleksjonen er som skapt for meg :)

Alle bildene er hentet fra Copenhagenfashionweek.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar