mandag 16. august 2010

Offesiell åpning av OFW i morgen


Renget har akkurat begynt å dryppe ned over hovedstaden, igjen(!) men hva gjør vel det når det er åpning av Oslo Fashion Week i morgen :) Desverre skal uken tilbringes på jobb, både morgen og kveld, så jeg får nok ikke sett noen show denne gangen heller. Men heldigvis finnes det internett, og de beste visningene blir nok lagt ut der.

- HUSKELAPP til meg selv: kjøpe nye gummistøvler

Helgen ble tilbragt på hundeutstilling på Bjerkebanen, på tur i skogen, og inni (!) tujahekken for å prøve å redusere litt volum og høyde på den. Jeg tror jeg klippet en hel søppelsekk full, men den ser like forvokst og tykk ut for det! Tror jeg må gå en runde til med hekkesaksen i løpet av uken.
Lene var jo så klart også med og så på utstillingen, her med en utålmodig Chanel på armen. (Legg merke til Marc Jacobs brillene som henger i singletten, er ikke SÅ misunnelig)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar