søndag 7. november 2010

Lesehelg på hytta

Fra torsdag kveld til i dag har kjæresten og jeg vært på hytta. Der har jeg brukt tiden på å LESE. Eksamen nærmer seg med stormskritt, og der ute finnes det ikke så mange unnskyldninger for at jeg ikke skal lese. Vi har også nytt det fantastiske vinterværet til tusen. Nydelig vintersol. Vi har gått turer og jeg har endelig fått plukket litt kongler som skal brukes til juledekorasjonene. Som dere kanskje skjønner så gleder jeg meg veldig til jul :)
For de som lurer på hvordan det går med oppussingen av walk-in closete har de ligget litt på is etter at vi satte opp gipsplatene. Ikke fordi vi ikke vet hva vi skal gjøre, men bare fordi vi har hatt/har ekstremt my å gjøre alle sammen med skole, jobb, trening og at det snart er eksamen. Men Lene har lagt sparkel i dag, så det går sakte men sikkert fremover ;)

God natt til alle, og ha en fantastisk uke :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar