søndag 21. november 2010

Vintermørke

Vintermørke har virkelig gjort sitt inntog. Og det samme har depresjonen. Jeg gleder meg vireklig til jul, og nyter vinteren når jeg kan sitte inne under ullteppe, med god varm te og masse stearinlys. Kreativiteten blomstrer også i disse tider. Men før eksamen er over er det bare depresjon som gjelder. Jeg er trøtt, kald, lei, har ingen motivasjon til å lese overhodet og alt er egentlig bare kjipt. Men jeg vet at det er mange andre som har det minst like "ille" som meg så jeg skal slutte å sutre ;)

I går feiret vi farmors 76 års dag med god mat og godt drikke. Det var veldig hyggelig, og ettersom bilen min da ble stående igjen der borte, tok min kjære og jeg det som en tur idag. Vi gikk i skogen, og det var vi ikke alene om. Mange som oss hadde tatt turen i den knirkende snøen.
Under ser dere et deilig stemningsbilde fra tidligere i uken. Da var det kjempekaldt og frosten lå tykk på trærne.

På fredag var jeg ute å handlet litt til førjulstiden. Sølvfarget spraymaling, sinktall til adventsstaken, blondebånd, et par fantastiske lilla lammeskinnsputer som passer perfekt i sofaen, samt litt annet dilldall og småting til julekalenderen til min kjære. Men ettersom jeg har leseperiode har jeg ikke fått brukt noe særlig av det jeg har handlet enda. Et par kongler har riktignok fått en splæsj sølvspray, og det ble ganske så fint. Gleder meg til å se dem ferdige sammen med kubbelysene.

Nyt det siste av denne helgen. I morgen er det klart for en ny uke, med nye muligheter og forhåpentligvis litt ny og fresh motivasjon. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar