onsdag 17. november 2010

Ønskeliste til Nissen del 1

Julen nærmer seg jo med stormskritt, og jeg har funnet sååå mye på Kremmerhuset som jeg ønsker meg til jul altså, og jeg tenkte å dele det med dere :) Håper dere setter pris på det, og kanskje dere kommer over noe som dere kan ønske dere også?!

Ja, jeg ønsker meg TO knekkebrødbokser. Den hvite vil jeg har hjemme, og den med bilde av knekkebrød på er perfekt på jobben.

Tenkte jeg skulle ha et nyttårsforsett om å ha litt mer orden, derfor alle disse fantastiske praktiske og fine boksene og bøttene. Det er i hvertfall en god start, og hvis jeg har noen- eller alle disse har jeg ingen unnskyldning til å la klypene flyte, eller ha teposer over alt :)

Hva ønsker dere dere? Og har dere noen flere tips til meg? Ha en super kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar