onsdag 8. juli 2009

Jentetur til Hvaler

Nå kommer en liten oppdatering fra langhelgen på Hvaler med jentene. Vi hadde fantastisk vær, og det ble en ekstra feiring både for meg og Marie. Hytten til Marie ligger på Asmaløy, eller Asmallorca som vi liker å kalle den. Den har en fantastisk hage som er perfekt til volleyball, kubb og ikke minst tanning. I tillegg fikk vi badet, spist reker, drukket masse rosévin, spist kake, vært i Strømstad og nytt hverandre. Jeg hadde det fantastisk, og det tror jeg de andre hadde også. Jentene som var med var; Marie, Hilde, Stine, Monica, Thea, Gøril og meg. Victoria kom også innom for å joine oss en kveld, sammen med Eirik.
Hilde, meg og Marie på båten til Strømstad.
Meg, Monica og Stine spiser lunsj i Strømstad.
Hilde og meg, sminkefrie fornøyde sommerjenter.
Victoria er fantastisk kul. Love the wave babe ;)
Thea er grasiøs kubb-kaster.

Jeg har tatt ferie resten av uken. Hva den vil bringe er ikke helt avgjort enda, men det kommer oppdateringer etterhvert. Lene har det forresten supert i Kina. Kommer vel forhåpentligvis en oppdatering fra henne etterhvert også. Nyt dagene.

1 kommentar:

  1. Lene:

    Visste ikke at du hadde blogg :O Savner deg snuppa <3

    SvarSlett