tirsdag 21. juli 2009

Man lærer aldri...

Hei hei :)
Jeg sitter på jobb, enda. Og har fortsatt 3 timer igjen. Da har jeg vært på jobb i 13 timer i dag. Kjenner at jeg begynner å bli sliten. Eller egentlig er jeg bare ekstremt trøtt. Klarte ikke å legge meg før nærmere to i natt, enda jeg visste at jeg skulle tidlig opp og jobbe mange timer. Jeg gjør jo det omtrent HVER tirsdag! Men man lærer jo aldri!

I kveld skal jeg hvertfall legge meg tidlig. Men vi får se hvordan det går... Det er ofte sånn at når jeg jobber så mange timer, og er ferdig relativt sent på jobb, får jeg jo ikke sove når jeg legger meg. Er så mye rart som virrer rundt i hodet, og jeg får jo ikke ro i kroppen. Haha. Sånn er det når man har mark i rompa ;)

De tre timene jeg har igjen her kommer til å bli laaange. Det er kun én her i tillegg til meg, og han skal gå kl 19. Da blir jeg ensom majestet i hele huset, og det er ikke så festlig. Tiden går SÅ sakte. Og det er jo faktisk sommer, sånn at jeg hadde gjort alt det viktige jeg måtte gjøre føre kl 16. Så det er ikke så veldig spennende arbeidsoppgaver som venter på meg. Men telefonlinjen må jo være åpen, så da er det bare å sette på radioen og telle penger til klokken blir ni og jeg kan dra hjem til en ventende sofa :)

Ha en strålende kveld alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar