onsdag 15. juli 2009

Tur-retur Beijing med Caroline

Heihei!

Da har jeg kommet tilbake til heimen etter mange superkule dager med verdens beste jente!

Hadde liksom håpet på at jeg kunne fått blogget litt hver dag der nede med løpende oppdateringer og hva vi har gjort, men dog.. Jeg hadde nett, men kom hverken inn her eller på Facebook for å oppdatere. Menmen.. nå er jeg i hvertfall hjemme og kan fortelle dere litt om turen!
Skal vi se, hva vi har gjort?? Shoppet, vært på muren, i den Forbudte by, tatt en tur innom Bar-street, spist lokal kinesisk mat (bestilte noe kylling greier den ene dagen, men ut i fra det jeg smakte og så, så må det ha vært en kråke, katt eller bikkje fra bakgården!) Jepp!
Turen har vært fantastisk! En opplevelse utenom det vanlige fyllamaset du leser om overalt ellers. Ikke det at vi ikke har tatt oss en Tsingtao (øl), her og der, men ingen vannpistoler med sprit, bodyshots eller sjangling i gatene for vår del.

Nå ligger jeg i sengen, total jetlag etter den lange flyturen hjem i går. Ikke får jeg sove heller, kl. er jo liksom rundt 16.oo der nede. Anyways, her er noen bilder fra turen:
På muren; nærmere 40 grader der oppe, så en smule slitsomt..


Caroline i den forbudte by, enormt..!
Caroline ble ganske god med spisepinner etterhvert
Var innom Hard Rock en tur for en real burger!
Random og meg, følte oss som kjendiserder nede.. Haha, så mange som ville ta bilde av oss eller sammen med oss..

Vel, dette var turen i korte trekk! =D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar