søndag 22. november 2009

Julebordsesongen i gang

Da er julebordsesongen i gang for min del. Det første, og mest sannsynlig det beste julebordet av alle. Vennejulebordet! :D På fredag hadde vi bord på Mona Lisa. Det var veldig koselig, men skal jeg være ærlig er det kun selskapet sin fortjeneste og ikke restaurantens!

Siden det var et julebord ønsket mange å spise julemat. Og de hadde en julemeny som så ut til å kunne passe mange. Pinnekjøtt og juletallerken med ribbe var to av rettene. Men de hadde ikke ribbe, så de som hadde lyst på juletallerken slapp det! Ganske urutt spør du meg og ikke ha ribbe! Det er da faktsik bare midt i november! Og de har det på menyen!

Jeg bestilte pinnekjøtt, og det var faktisk veldig godt, og overraskende mye mat. Så egentlig ganske fornøyd med den assa. Kjæresten og jeg bestilte en flaske rødvin, og den var ikke god!! Det er vel ikke akkurat restauranten sin skyld, for jeg tror ikke det var noe galt med den. Det var en husets rødvin, og jeg fikk hodepine etter et halvt glass! :( Og den var sur, og bare ikke god!!

I tillegg til dette klarte en av de som satt ved bordet ved siden av å kaste opp utover en av sine venner. Det var veldig lite delikat. Skulle tro det var en gjeng med fjortiser som hadde okkupert det bordet, men NEIDA. De var godt over 60 alle sammen. Vi fikk heldigvis kaffe med baileys på huset.

Ble litt klaging her, men det var veldig koselig tross all ufrivillig action ;)


Vi er en fantastisk vennegjeng, og vi talte 15 i tallet. Ikke værst spør du meg ;)

2 kommentarer:

  1. OMG, er det mulig?!? Man spyr ikke på restaurant! Hvis man ikke er lite og syk da... :/ Eeeew!

    SvarSlett
  2. Ja, det kan du si. Det var ganske ekkelt i grunn :) Men det ødela heldigvis ikke kvelden vår.

    SvarSlett