torsdag 26. november 2009

Verdens beste kjæreste :)

En liten update før jeg skal finne sengen. Jeg fikk en bukett med fantastiske roser av verdens beste kjæreste. De var kjempefine. Og jeg som elsker roser :D Så da vet dere det ;)Lene har malt ferdig dørene, bare en liten finish som gjenstår. Men de blir seende omtrent slik ut. Ganske fornøyd egentlig. Liten forandring, skaper mye glede;)

Tok en styrketime på sats i går også, sammen med Hilde. Så lårene, rompa og egentlig hele meg er supermørbanket. Nesten så støl at det gjør vondt. Menmen... man må lide for skjønnheten... eller?! Vi dro en tur innom Stine etter treningen. Wee. Det var kos. Lenge siden vi har hengt. Vi så på Ali Reza. Jeg synes faktisk det var overraskende morsomt :) Andre som er enige? Eller uenige for den saks skyld?

God natt folkens :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar