søndag 8. november 2009

Messe-og farsdag

God morgen godtfolk.

Og ikke minst gratulerer med dagen til alle fedre, ikke minst min egen pappa som jeg har kjørt av gårde til Gardermoen. Han er så heldig at han skal på to uker ferie til Thailand. Jeg vil også være med!!

Men nei da, jeg skal få æren av å passe de to krapylene hans i stedet ;) Fifi og Chanel! Så da blir det to uker i Hof for min del. Men først skal jeg en tur på Norges Varemesse i Lillestrøm, på hjem og hobby messa, og de andre messene som er der samtidig. Det blir kos. Skal møte Tante Hanne, Camilla, Caroline, og verdens nydeligste Amanda. Gleder meg til å se dem igjen. Mamma, Kai og kjæresten min skal også være med. Så må fyke. Ha en super dag alle sammen.

Og husk å gi pappaen deres en ekstra klem i dag <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar