tirsdag 17. november 2009

Kos hyttemote på en grå og våt tirsdag

Det bøtteregner ute. Ordentlig! Og gradestokken nærmer seg 7 grader. Er det ikke 17. november? Jeg vil ha snø og blå tall.

Jeg lengter til hytta på fjellet, med masse snø, peiskos, snowboard og koseklær. Jeg ønsker meg nye koseklær og nye UGGs. Har sett en fantastisk Onepiece dress på slakkline, som står øverst på ønskelisten. Den ser helt fantastisk deilig ut, og jeg MÅ bare ha den. Har falt helt pladask for denne blå- og hvitrutete. Prisen er litt drøy, så lurer på om jeg må ønske meg den til jul..

Hint hint ;)

Jeg trenger også nye UGGs. Jeg har flere par, men de jeg bruker mest, har fått hull på tuppen! Arrg!! Så jeg må nok investere i noen nye. det er ganske mange som synes skoene er fæle. Men jeg elsker de. De er gode og gå i, og man fryser hvertfall aldri på bena. Og bor man i Norge, og i tillegg har hytte på fjellet så bør de være obligatoriske synes nå jeg ;)

Har litt lyst på disse, eller kanskje disse? Hva synes dere?Ha en fin innedag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar