tirsdag 21. april 2009

God natt

Tenkte jeg skulle ønske alle en riktig god natt. Det har vært dårlig med oppdateringer her i det siste. Og jeg skal bli flinkere nå assa. Det lover jeg. Nettet er ihvertfall oppe og går hjemme, så det er ingen unnskyldning.

Lene starter jo russetiden sin til helgen, så hun har mer enn nok å tenke på når det gjelder alle sånne ting; klær og buss og øl og alt sånn ;)

Hadde tenkt til å legge inn bilde av middagen min i dag. Ble SÅ fornøyd med den. Ble biffsalat. Nesten helt lik den som er på www.matprat.no Med avokado, biffstrimler, sukkererter, asparges, champignon, fetaost og cherrytomater. MmmM. Men jeg fant ikke kabelen til mobilen og kameraet mitt ble jo stjålet for en stund siden, så da ble det ikke noe bilde.

Har planer om å få konfigurert mobilen til bloggen da, sånn at jeg kan sende innlegg direkte fra mobilen. Men jeg har ikke kommet så langt enda.

Jeg får komme meg i seng. Greit å være opplagt til morgendagen, som skal brukes til å lese economics og trene :)

God natt til alle. Sov godt og drøm søtt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar