tirsdag 14. april 2009

Tilbake til hverdagen

Hei folkens.

Da var påsken over for min del også. Vil som Lene beklage den dårlige oppdateringen, men nå vil det forhåpentligvis ta seg opp igjen. Nettet skal opp i løpet av få dager.

For min del har påsken bestått i mye lesing, soving, trening, venner og en fantastisk Tapas og vinkveld hos Jeanette som jeg studerer sammen med. Maten var super, og med mye vin ble kvelden påskens høydare.

Nå er imidlertid hverdagen tilbake igjen og dagene skal tilbringes på jobb og over bøkene. Og så får jeg presse inn en del treningstimer også. Og så er det plutselig snart sommer.

Jeg får fortsette på statistikken jeg egentlig holder på med på jobb. Bare en liten time igjen nå :)

Håper alle har hatt en super påske, og får en fortreffelig kveld.

1 kommentar: