lørdag 25. april 2009

Terrasseblogging



Sitter på terrassen i dag også jeg. Ikke så lenge i dag da, for har tilbrakt timene fra ni til fem på economics forelesning på skolen. Ikke veldig fristende når det er strålende sol ute, og det er meldt regn i morgen!! Ikke at det egentlig spiller så stor rolle, skal jo faktisk på forelesning i morgen også.


Møtte Lene så vidt en liten tur i døren. Hun er jo i gang med russetiden nå og ikke så mye hjemme at det gjør noe. Siden hun er litt for busy til å blogge legger jeg ut et par bilder av det hun driver med for tiden. Og det som har vært hennes store prosjekt de siste månedene. Russebussen Disturbia. Den ble veldig bra Lene. Stolt av deg :)

Lene med nye solbriller og bussgenser. Det kommer nok flere bilder etterhvert.

For min del blir det nok en rolig kveld så vidt jeg vet, ettersom jeg skal på skolen klokken ni i morgen tidlig også. Greit å være litt opplagt. Men du skal ikke se bort i fra at jeg finner på noe sprell hvis noen spør. Er ikke så veldig vanskelig å be ;)

Ha en super lørdagskveld så lenge

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar