søndag 26. april 2009

Russetid i gang! Øl, bøll og rumpeblotting!

Heihei!

This is Lene speaking, trøtt og utmattet!

Da var russetiden ordentlig i gang, og jeg må si det har vært både positive og negative sider med starten. Bussen var klar torsdag kveld, shinet, pusset, foliert og klar for veien. Endelig! Jeg har jobbet rævskiten av meg for at alt skulle komme på plass, og en halvtime ut på veien dukker da selvfølgelig første stressfaktor opp! Agregatet sa takk for seg, det rett og slett bare døde! Vi fikk nytt dagen etter, men dette viste seg da å være for lite og subene gir ikke ordentlig lyd fra seg.. hurray.. nei asså lyd får vi jo ut av dette greiene, men ikke bra nok, forhåpentligvis fikset i morgen da..

Tryvann i helgen var allikevel flott..! masse lyd, ørepropper og snubling i vaiere overalt var som forventet. Også den ekstreme rumpeblottingen bak hver en busk med jenter som var nødne på både det ene og det andre var som forventet.. "Russ gjør norge enda billigere" Hah..! jaja..

Nå er det tid for en dusj før jeg hopper i køya, er liksom ikke trøtt heller da, siden døgnrytmen har blitt snudd opp ned.. Det er vel livet frem til 17?? Sant?

Ta og hør på sangen til bussen min da :) Konseptet vårt er Disturbia. "Bak hvert et smil i Hollywood skjuler det seg som regel en side du gjerne ikke hadde forventet!" Len dere tilbake og nyt! Linken ligger under :)

Chickelacke?? ;)

1 kommentar:

  1. håper dere oppfører dere bedre på neste landstreff (hvis dere i det hele tatt for lov til å komme inn etter det som skjedde på tryvann på lørdag). Unødvendig å oppføre seg slik... Man er der tross alt for å ha det gøy!

    SvarSlett