torsdag 9. april 2009

Påskeegg og hyttetur!

Heihei!

Til og begynne med må jeg bare si sorry for at det ikke har vært en oppdatering her på lenge.. Nettet hjemme hos Gina og meg har totalt kræsjet lissom.. Så nå er jeg så heldig å få låne pcen til kjæresten!
Vi er på Oven, ironisk nok når man burde ha tilbrakt ferien på hytta i Hemsedal.. menmen.. Vi erda Caroline, Kristian, Joakim og meg. Veldig koselig!!

Turen går videre til Hvaler senere i dag, der skal jeg og Joakim skal være til lørdagen og kose oss:) Vi skal på påskeeggjakt, kjøre båt til rumpa fryser fast i dekket, og spise godteri til det tyter ut av ørene våres.

Hjemme har det ikke skjedd så veldig mye spennende, annet enn at verdens beste er hjemme på langperm, Gina og jeg har passet de to valpene til pappa og jeg har kjørt fin Audi i noen dager! Dett var dett, kort oppsummert! Håper andre enn meg spiser masse godteri i ferien uten dårlig samvittighet og at de som er russ er flinke til å jobbe på bussene deres slik at jeg blir fascinert når det bankes i gang om to uker!

God påske alle sammen! Håper påskeharen har kommet med noe godt til dere!

1 kommentar: