lørdag 27. mars 2010

Coctailringer

Jeg har lenge lett etter noen store coctailringer, men har ikke funnet noen som jeg har falt pladask for, så jeg har laget et par selv i steden. Ganske fornøyd egentlig! :) Hva synes du? Hvis du har lyst på en, eller to for den saks skyld kan du bestille de her.Ellers har det ikke skjedd noe sånn veldig mye egentlig. Bare jobber, leser og trener! Har vært å fått aromaterapi i dag. Det var deilig, men føler meg ganske shaky nå. Gjør alltid det etter massasje eller fysioterapi av noe slag. Men det blir jo bedre etterpå da. Blir en rolig helg på meg nå. Skal jobbe mandag, tirsdag og onsdag før det er ferie, så greit å slappe av litt. Skal bli deilig med påske, muligens en tur på fjellet. :)

Ha en strålende helg folkens:) Nå titter jo tilogmed solen frem!

2 kommentarer:

  1. De var super fancy! Du er så flink! Ha en suuuuper påske kjære Gina!! =) Stooor klem!

    SvarSlett
  2. Tusen takk snuppa. Håper du hadde en super påske. Gleder meg SÅ mye til å se deg igjen. Klemmer <3

    SvarSlett