tirsdag 9. mars 2010

London baby

Hello!

Da har jeg kommet hjem fra en super tur til London and I'm fine thank you!
Kort og godt:
  • Hadde en super tur med bare deilig vær!
  • Fikk tatt en liten sightseeingrunde for å se big ben og slikt
  • Shoppet ikke annet enn en genser/cardigan fra DKNY, med den fulgte bruksanvisning! For ja, den kan brukes på 12 forskjellige måter og sikkert fler og! Tenk dere jeg følte meg dum i prøverommet!
  • Jada, dere tenker sikkert; hvorfor i all verden shoppet jeg ikke mer når jeg var der? Jo det skal jeg fortelle dere! I alle butikker fra Armani til Pucci fantes ikke annet enn fargesprakende kjoler og jakker med pomponger og fjær! Gud hjelpe meg, alt er jo i koraller og bling! Nesten som man blir smårar av å kikke på alt..!
  • Jo, også var jeg ute en kveld! Det var stas! Eksklusive drinker jeg ikke klarer å uttale navnet på og festing med prinsen av Ghana og P Diddy.. Haha, that was fun!
Var ikke akkurat turist nok til å ta en hel haug med bilder selvom jeg egentlig burde være flinkere.. Jaja, dette var turen min! Gleder meg til neste gang.. Når det nå blir..? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar