onsdag 31. mars 2010

Påskeferie...

Hei og god påske!

Da var det påskeferie og jeg ligger som et slakt hjemme..! bokstavelig talt.. Har holdt meg så og si uten sykdom heeeele vinteren, men så kommer ferien og jeg blir rammet av et kjøttetende, neserennende og febergivende vesen.. Vært sengeliggende i to dager, begynner heldigvis å se litt lysere ut nå med feberen på nedadgående kurve.. Faen ta basiller!! ugh..
Jaja, planen er allikevel at jeg og Gina tar turen opp til Hemsedal i morgen.. Er det vel kanskje på tide og finne frem bagen og begynne å pakke litt..? uugh.. Fjolls til fjells.. :D Med min evige optimisme er jeg sikker på at jeg er bedre i morgen.. I verste fall får man ta en tur på afterski og kjøre nedpå med Jäger..! Wuhu..!

God påske alle sammen!!
Dette er hva jeg har gjort i dag:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar