lørdag 20. mars 2010

Hola!

Heihei alle!

Jessda.. Jeg sitter hjemme en lørdagskveld.. I joggebuksa og med tennene godt nedsyret i både brus og rødvin, potetgull og sjokolade.. Hah! Minn meg på å pusse tannebissen ekstra godt ;)

Joda, jeg har vært hjemme i kveld.. Gina i bursdag og Glenn på VIF-kamp, så middag alene på meg.. Eller, Caroline kom og holdt meg med selskap og delte en rødvinsflaske da..! Kunne jo ikke drikke hele alene?! Ellers dro vi en liten tur ned på "banen" av alle ting og så "lillebror" spille kamp mot Lyn, 1-1 er ikke verst og med noen strålende redninger av Ulrik!!

Tror jeg faktisk skal krype til sengs snart.. Stå opp tidlig og gjøre skole...? Hah! Kan jo i hvertfall late som..
Forresten, min stemor selger pels nå.. MASSE pels.. Bu
rde virkelig ta en titt!! http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=21384387

God natt ja!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar