onsdag 20. mai 2009

17.mai helgen

Her kommer en liten oppdatering fra helgens festligheter. 17.mai helgen startet på fredag, med å drikke opp store deler av alkoholen som var handlet inn til nasjonaldagen, sammen med en god venn.


Lørdag skulle jeg tidlig opp og på jobb, noe som ikke var så veldig festlig med tanke på fredagens utskeielser ;) Men det gikk jo greit det også. Flaks det kun er en person som ser meg når jeg jobber på lørdager, og det er en vakt som sitter nede i resepsjonen. Og han hadde tross alt vært der hele natten og hadde på seg vaktuniform, så han så ikke så fresh ut han heller.
Etter jobb måtte jeg jo fyke rundt og få handlet inn ny alkohol og grillmat, samt rydde og vaske ferdig huset. Det gikk i grunn ganske greit. Og det sluttet jo tilogmed å regne når gjestene begynte å ankomme Casa de Strengelsrud rundt 19.00.

Og slik så det ut da gjengen så på Grand Prix og jublet for norsk seier.


Jeg har lånt bildene fra herren på bildet over her. Fordi jeg har jo ikke fått kjøpt meg nytt kamera etter at det gamle ble stjålet. Du kan se flere bilder på bloggen hans her.

Strike a pose girls! haha. Ikke alle som er like fan av alle sangene på MGP. På bilde er det meg, Victoria, Karina og Hilde. (fra øverst til venstre)


17. mai startet med champagnefrokost hos Hilde og Martin kl 08.00, der vi nøt !champagne! og fantastisk frokost før ferden bar ned til sentrum. Vi endte, som vi pleier, opp på Saras telt. Og mange av oss, meg selv inkludert ble sittende der i mange timer og nyte solen, venner, familie og ikke minst øl :) Deretter hadde vi booket bord på Gamle Rådhus, og en bedre middag kom godt med etter en lang dag i solen.

Her er vi på Saras telt; Øyvind, Dennis, Stine og meg da...

Kvelden ble avsluttet hos Stine med et par glass vin før det bar hjem og i seng.


Håper at alle dere også hadde en like flott helg som meg. Og nå er det jammen meg helg igjen. Hvertfall noen av oss er så heldige å ha langhelg. Lene og jeg skal ut å seile i helgen faktisk. Blir nok en tur nedover svenskekysten for å teste ut noen nye seil. Gleder meg veldig, så krysser fingrene for bra vær og god vind :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar