torsdag 14. mai 2009

Festforberedelser

Dagen i dag har gått med til så vidt å begynne forberedelsene til helgens festligheter. Huset er nesten ryddet, støvsuget, masse klær er vasket og vin er handlet inn. Jeg har blitt veldig fan av rosévin, både vanlig og musserende, og det er det som kommer til å bli konsumert i løpet av helgen i tillegg til øl så klart :)


Det jeg har igjen da før jeg og huset er klart til helgen er;
  • vaske badet

  • skrubbe grillen (den har enda ikke vært i bruk denne sesongen)
  • sjekke at vi har nok gass

  • tørke over gulvene og støv generellt

  • handle inn grillmat

Har en liten liste igjen altså, men er ikke SÅ ille. Men skal jobbe i morgen og lørdag, så jo fortere jeg kommer i gang jo bedre. Vurderer faktisk om jeg skal vaske badet nå. Det begynner å bli sent, men døgnet mitt har blitt snudd opp ned den siste tiden, så får nok ikke sove på en stund likevel...

... tenke, tenke...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar