onsdag 6. mai 2009

Nettshopping

God kveld i stuen!

Den siste tiden har jeg jeg begynt å få sansen for nettshopping. Har forsåvidt ikke
shoppet så mye foreløpig da, men har tittet mye og mye som faller i smak. Eneste som er negativt er at man ikke får prvød det man kjøper først da. De fleste steder kan man jo sende tilbake varene etter angrerettloven hvis man ikke er fornøyd. Men kan kanskje tenke meg at det er flere som meg som synes det blir for mye styr å pakke om varene, fylle ut skjemaet og sende det tilbake. Derfor ender jeg stort sett bare med å se i nettbutikker.

Noe annet er det hvis man kan prøve varer i butikker og så handle de på nettet. Men da blir jo mye av poenget borte. Men ofte finnes det billigere på nettet da, enn i butikker. Det eneste man må huske på er evt frakt og mva/taxes hvis man handler fra utlandet. I dag har jeg endelig fått kjøpt meg ny foundation. Har vært i parfymeri for å prøve farger for en stund siden, så slipper å brenne meg på det. Jeg har bestilt DiorNude fra StrawberryNET. Det var ikke så veldig stor prisforskjell på nett og butikk i dette tilfellet, men på andre varer kan det være stor forskjell. Så i dag var det egentlig litt tilfeldig at jeg bestilte den. Fikk en nyhetsmail på at den nye foundation hadde kommet og jeg gikk inn å så. Og 5 minutter senere var den bestilt. Fikk til og med en ny øyenskygge på kjøpet. Ganske fornøyd egentlig :) Gleder meg veldig til å få den nye sminken i posten

Har sett litt på treperlet på nett i dag også. Bruker jo det mye til smykkene jeg og Lene lager. Ta en titt i nettbutikken min her hvis du liker hempsmykker. De er SÅ fine til sommerbrun hud :) Tenkte jeg skulle bestille noen. Fant en del fine farger på mamut.


Har dere handlet mye på nett? Noen fine steder å anbefale?
Nå skal jeg ta kvelden her. Blir en ganske lang dag på jobb i morgen, og så tenkte jeg at jeg skulle teste ut boot-camp på sats. Hardt, svette, masse gutter/menn. Med andre ord; midt i blinken for meg ;)
God natt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar