tirsdag 12. mai 2009

Kvalm trening..

God kveld alle sammen!

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra Sats og en time reggeaton. Det er egentlig kjempegøy. Men midt i timen i dag måtte jeg faktis løpe ut og kaste opp!! Hva er det for noe tull liksom?? Det har jeg aldri gjort før. Og det var ikke så hard trening at jeg kastet opp av utmattelse akkurat. Ekle greier. Jeg liker å trene og hvertfall reggeaton for det er jo bare dansing, ass-shaking og masse herlige moves. Føler at litt av treningen ble bortkastet når jeg måtte løpe ut...

Men men... nok om min ekkelhet ;)

Snart er det 17.mai-helg og nasjonaldag. Har dere store planer?
Lørdagen starter i Casa det Strengelsrud med grilling, øl og muligens en liten titt på Grand Prix. Tror det blir veldig koselig, og jeg gleder meg masse. Må bare huske å fikse gass til grillen og vaske huset først... Noe som ikke akkurat er en av mine favorittsysler. Hehe.

Søndag og 17.mai starter hos Hilde med champagnefrokost og jordbær kl 08.00. Jeg gleder meg villt. Skulle gjerne hatt champagnefrokost hver dag jeg assa. Og masse jordbær. Det er jo så fantastisk godt. MmmMm. Hva som skjer videre utover dagen er litt usikkert enda, men det blir vel en tur til byen for å hilse på familie og min kjære utslitte lillesøsters siste dag som russ. Senere på kvelden blir det middag på Gamle Rådhus med vennegjengen igjen. Der blir det god mat og mer godt drikke.

Tror dette blir en fantastisk helg. Masse venner, god mat og fashionabel drikke :)
Men det gjenstår å finne ut hva man skal ha på seg... Så må nok bruke noen timer på det før helgen kommer.

Bon voyage :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar