lørdag 2. mai 2009

Pia Tjelta og Paul&Joe

Linn og jeg har saumfart Tigerstadens gater i dag for å titte på vårens og sommerens mote. Vi var innom det nye "senteret" Eger Høyer på Egertorget. Og jeg må si at jeg ble veldig imponert. For et fantastisk sted. Det var rett å slett deilig med masse flotte designerklæt samlet på ett sted og hvor genialt er det ikke at man kan nyte et glass champagne eller vin midt i senteret. Jeg er trollbundet og kommer nok til å legge igjen en mye penger der fremover.


Jeg ble forelsket i et par fantastisk fine topper fra Paul&Joe. Den ene fant jeg igjen på Net-a-porter, og tror den kan bli kjempefin sammen med jeans og hvite pumps.
Mens Linn og jeg var midt i titterunden på Eger dukket Pia Tjelta opp. Hun så jo smashing ut som alltid og tittet på noen innmari fine kjoler, og kan bare forestille meg hvordan hun kommer til å se ut på sommerens kjendisfester.

Det har vært en deilig dag, med litt etterlengtet glamour for min del. Håper helgen deres har vært like deilig og kanskje med enda mer glam enn det lille jeg har opplevd ;) Kjøpte forsåvidt en peachfarget t-skjorte kjole fra Gina Tricot som jeg gleder meg til å bruke når brunfargen er bra nok.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar