torsdag 28. mai 2009

Eksamensforberedelser, igjen!

Hallo!

Nå er det altfor lenge siden jeg har skrevet noe her, og kan ikke annet enn å skylde på min egen slapphet. Eller, slapp har jeg ikke akkurat vært den siste tiden. Har vært eksamenslesing som står i hodet på meg, og fint lite annet enn det. Har hatt matte og norsk allerede, og sitter nå på skolen med forberedelsene til økonomi og ledelse i morgen. Så når den er gjort unna er det bare muntlig som står igjen og det skal jeg nok mestre ganske greit tenker jeg!

Nå er det snart helg og den skal brukes på å slappe av og kun det! Blir så deilig med det knallværet som er spådd i helgen, muligens en tur på Huk med Marte på mandagen! Grilling og solbading :D hurray!

For dere som sitter ute i det fine været, mens jeg befinner meg inne i et klasserom, ja dere får kose dere! Og til dere som jobber og sliter rumpa av dere ellers, gled dere til langhelg!

:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar