onsdag 27. mai 2009

Pause i eksamenslesingen

Nå har jeg tatt en liten pause i eksamenslesingen for å gi dere en liten oppdatering. Ikke så veldig mye som skjer her ettersom både Lene og jeg har eksamner igjen som må leses til.

For et par dager siden fikk jeg den etterlengtede pakken fra Strawberrynet.com med foundation fra Dior som jeg hadde bestilt. Fikk også med en øyenskygge fra Stila. Blå og brun. Vet ikke hvor mye jeg kommer til å bruke den blå delen av øyenskyggen, men har lest at det blir veldig in med det i løpet av sommeren, så jeg skal aldri si aldri! ;)
Da Lene og jeg var på seiltur i helgen kjøpe vi oss nye sko. Like faktisk! Litt teit, men lite sannsynlig at vi kommer til å gå med de samtidig, når vi faktisk henger sammen!! Er de ikke fantastiske?? Rosa Reebok sko med sløyfelisser og lakk :) Jeg elsker de og gleder meg til å få tatt dem i bruk.



Etter seilturen tok Lene og jeg med oss de vakre hundene Chanel og Fifi hjem. De har bodd hos oss siden søndag, og jeg skal passe de til søndag. De er veldig søte. Men vaper i trassalderen er jo noe for seg selv. Da Lene og jeg var på trening i går, vi var borte 1,5 time, da hadde de spist opp en av Lenes pensumbøker og dratt et nøste med hemptråd utover hele stuen. I tillegg til at de hadde revet opp en avis som også lå utover hele! Jeg skulle nesten tatt bilde av det. Haha. Sånn kan det gå. Men de er stort sett søte da. Nå får jeg avslutte slik at valpene får tur, og så de ikke tisser inne!! Ha en strålende dag i solen alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar