søndag 15. mars 2009

Da var denne helgen over og..

Søndagskvelden har kommet og jeg prøver å la vær å tenke på morgendagen med skole og jobb. Fin start på uken?! Tror nok det blir en tidlig kveld på på meg i dag, jobbet på bussen både i går og i dag, utrolig lettet over at vi har fått gjort så mye på så kort tid! Sitter her med sølvspray i hele ansiktet, hvorfor? La meg si det sånn at jeg tenkte ikke så langt som å ta på meg en maske før jeg begynte å spraylakkere. Great!

Dette er bussen pr. i dag, all folie har endelig kommet av, vår egen logo kommer vel og opp etterhvert.

Jaja, nok om den, skal ikke tilbake før tirsdag og jobbe videre!

Tenkte jeg skulle vise dere de to nye hundene til pappa og stemoren min. 7 og 9 uker gamle. Nydelige sant??

Nå er det tid for kylling i heimen! Blogges senere!

1 kommentar:

  1. Hey hey :) Det er nå pengene skal begynne å rulle inn ;) Ser deg i kveld lil.sis. <3

    SvarSlett