torsdag 12. mars 2009

Det var kanskje ikke så lurt...

Da ligger jeg på sofaen igjen da.. Vært ute en tur, spilt håndballkamp faktisk! Nå tenker en jo kanskje, herrigud for en hypokonder, late som om man er syk for så å spille kamp. Men som jeg skrev, var kanskje ikke så lurt det. Spilte ikke så mye da, men nok til at det føles som en tung sekk med poteter har truffet meg i hodet. Hvordan kampen gikk? Er det ikke sånn at resultatet ikke alltid er så viktig (?)
Anyways, mens jeg sitter her, er kjæresten på Værnes og gjør mannfolk av seg. På webcam i fin grønn genser og bukse da vet du! Stolt av han er jeg jo allikevel!
Nei, får vel komme meg i seng snart, tenke litt på hva jeg skal ha på når vi skal ut med jobben i morgen, casual? Tja, blir nok det, er jo ikke noen kjempefest akkurat. Vel, updates i morgen!
Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar